تکمیل پروژه مقبره الشعرا باعث جذب گردشگر، معرفی تبریز و مفاخر آذربایجان می‌شود
تکمیل پروژه مقبره الشعرا باعث جذب گردشگر، معرفی تبریز و مفاخر آذربایجان می‌شود
صفه شمالی مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا بر اساس نصب روزشمار افتتاح این پروژه از اولین روزهای کاری مدیریت شهری در دست تکمیل بوده و با ۲۵ میلیارد تومان هزینه توسط مناطق ۱ و ۱۰، هفتم شهریور به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش شمس، واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در این خصوص اقدام به طرح نظرسنجی از طریق رسانه های خبری مجازی با عنوان “مهمترین تاثیر اجرای پروژه مقبره الشعرا، توسط شهرداری تبریز را کدام گزینه می دانید؟ الف: جذب گردشگر ب: معرفی بیشتر مفاخر آذربایجان ج: معرفی تبریز در سطح ملی و بین المللی د: همه موارد” کرد.
در این نظرسنجی ۶۹ درصد از شرکت کنندگان گزینه همه موارد، ۱۱ درصد جذب گردشگر و ۱۰ درصد معرفی مفاخر آذربایجان و ۱۰ درصد معرفی تبریز در سطح ملی و بین المللی را مهمترین تاثیر اجرای پروژه مقبره الشعرا عنوان کردند.

این نظرسنجی در ۹ صفحه خبری پرمخاطب اینستاگرامی و هفت کانال خبری تلگرامی به اشتراک گذاشته شد و ۲۹هزار و ۳۲۰ نفر شرکت کردند.
این نظرسنجی با مشارکت پیج های اینستاگرامی شهریارنیوز، نصرنیوز، شمس نیوز، تبریز خبرلری، آذرانجمن، کاف نیوز، تبریز سیاست، تبریز جوان و نگاه آذربایجان و همچنین کانال های تلگرامی کاف نیوز، تبریز خبرلری، نصرنیوز، آذرانجمن، تبریز سیاست، عصر تبریز و تبریزیم انجام گرفت.

انتهای پیام/