تکمیل فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت در سال ۱۴۰۲
تکمیل فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت در سال ۱۴۰۲
شهردار تبریز به همراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز بازدید کرد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه حکیمه غفوری رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار و یاسین بجانی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز بازدید کرد.

هوشیار در خصوص مسقف‌سازی و بدنه بلوک فاز ۲ گلزار شهدا اظهار کرد: سقف و بدنه بلوک‌ها بعد از طراحی توسط کارشناسان به‌ زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در صورت تأمین اعتبار فاز ۲ گلزار شهدا، در مرحله اول تا پایان سال جاری سقف و بدنه فاز ۲ را تکمیل و در ادامه تا سه ماهه اول ۱۴۰۲ این پروژه را به اتمام برسانیم.

شهردار تبریز همچنین در بازدید از اجرای پروژه یادمان شهدای جاویدالاثر افزود: اجرای چنین یادمان‌هایی می‌تواند در جهت انتقال فرهنگ رشادت و خلوص شهدا به نسل جوان موثر باشد.

در این بازدید همچنین فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گزارشی از آخرین وضعیت آرامستان‌ها و همچنین پروژه‌های در حال اجرا ارائه کرد.

در پایان این بازدید، به پیشنهاد سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز مقرر شد علاوه بر یادمان شهدای جاویدالاثر در وادی رحمت، سنگ یادبود برای شهدای جاویدالاثر محلات نیز در آرامستان‌های شنب غازان، خطیب، بقائیه، ستارخان و … با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طراحی و نصب شود.

انتهای پیام /