توهین ۱۰نفر را به حساب ۸۰ هزار تماشاگر نمی‌نویسند/ آذربایجان دلدادگی و تعهد خود را به ایران ثابت کرده است
توهین ۱۰نفر را به حساب ۸۰ هزار تماشاگر نمی‌نویسند/ آذربایجان دلدادگی و تعهد خود را به ایران ثابت کرده است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: نباید حرمت شکنی و توهین 10 یا 20 نفر را به حساب 80 هزار نفر طرفدار گذاشت و حرمت شکنی را به آنها نسبت داد، این حرمت شکنی ها و توهین به قومیت ها هدف اصلی بیگانگان و دشمنان است.

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شمس در خصوص حواشی بازی تراکتور و استقلال اظهار کرد: مسئولان استادیوم باید با قانون‌شکنان و حرمت‌شکنان در استادیوم‌ها برخورد کنند و نظارت کافی بر سکوهای استادیوم در بازی‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: نباید حرمت‌شکنی و توهین ۱۰ یا ۲۰ نفر را به حساب ۸۰ هزار نفر طرفدار گذاشت و حرمت شکنی را به آ‌ن‌ها نسبت داد؛ بیگانگان می‌خواهند با عناوینی همچون توهین ترک‌ها به کردها و فارس‌ها و یا بالعکس، فضا را متشنج کنند و به خواسته‌هایشان برسند.

وی با بیان اینکه هواداران باید نسبت به دسیسه دشمنان بیدار باشند، تصریح کرد: برخی درصدد بررسی موضوعات واگرایانه در حواشی بازی‌ها هستند، هوادارن باید آگاه باشند تا خوراک تبلیغاتی این افراد نشوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید داشت: مردم آذربایجان دلدادگی و تعهد خود را نسبت به نظام و کشور در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که ۸ سال دفاع مقدس و تامین امنیت مرزها نمونه‌ای از آن است.

انتهای پیام/