تولید سرود «سلام فرمانده» به زبان ترکی در تبریز
تولید سرود «سلام فرمانده» به زبان ترکی در تبریز
سرود سلام فرمانده که به یکی از سرودهای محبوب این روزها بدل شده، به همت کانون جوانان بسیج تبریز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به زبان ترکی تولید می شود.

به گزارش شمس، عصر امروز عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در تمرین اجرای سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی ها حضور یافته و همصدا با آنان این سرود را اجرا کردند.

نخستین نماهنگ قرن جدید به نام «سلام فرمانده» و با موضوع انتظار در فروردین ماه از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش و با استقبال نسل نو و البته نوجوان و جوانان روبه‌رو شد.

این سرود با اعلام دلدادگی نسل جدید نسبت به حضرت امام عصر(عج) آغاز و محوریت آن اعلام آمادگی این نسل برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت و فرمانبرداری از اوامر ایشان است.

نسل جوان در ادامه این سرود خود را سربازان ولایت فقیه و نسل غیور جامانده از میدان نبرد با کفر می‌نامند.

سلام فرمانده اکنون توسط کانون جوانان بسیج تبریز و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به زبان ترکی در حال تولید است.

در این اثر ۱۵۰کرخوان حضور دارند و تک خوان آن، رامین سلطانی از مادحین اهل بیت (ع) و شاعر آن داود قره زاده مشهور به محزون است.

روزانه ۴۰۰ دانش آموز دهه نودی به صورت سه شیفته در مدارس برای اجرای این سرود آموزش می بینند که در کل ۴۲۰۰نوجوان برای اجرای آن مشارکت خواهند داشت.

مدت این اثر ۸ دقیقه است که بزودی در اجتماعی عظیم رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام /