توصیه‌های شهردار تبریز به شهرداران نواحی
توصیه‌های شهردار تبریز به شهرداران نواحی
شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداران نواحی باید کارکرد مناسبی داشته باشند، گفت: شهرداران نواحی ارتباط مستمری با مدیران مدارس و مساجد منطقه داشته باشند.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در جلسه نخستین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در منطقه هفت تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بودجه نواحی شهرداری مشخص شده است و برای اقدامات و خدمات جزئی در منطقه و مساجد و مدارس انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره بر لزوم احصاء مشکلات مردم در محلات، افزود: سلامت مالی در تمام حوزه‌ها خصوصا شهرداری‌های نواحی به شدت کنترل می‌شود و اولین خطا، آخرین خطا خواهد بود و کوچکترین اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه جامعی در حوزه درآمد و هزینه داشته باشیم، تصریح کرد: ارزیابی شهرداران نواحی در سه ماهه اول سال انجام گرفته و در صورت رضایت ادامه خواهیم داد و در غیر این صورت عذر آنها را خواهیم خواست.

هوشیار افزود: کل شهر و شهرداری نیازمند تلاش شبانه‌روزی ما است و افراد با علاقه در این جایگاه‌ها هستند و ما نیز در برابر مردم مسئول هستیم و باید به صورت صادقانه و شفاف با مردم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: منطقه هفت ظرفیت‌های بالایی دارد و حتما در آینده ظرفیت گردشگری و درآمدی شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: رفتار با مردم خط قرمز ما بوده و باید خدمتگزار این مردم خوب باشیم، باید پشت میزهای خود صبوری و حوصله داشته باشیم و هر مدیری که حوصله این کار را نداشته باشد، باید این میز را ترک کند چرا که یکی از مزایای مدیر موفق تعامل بیشتر با مردم است.

انتهای پیام /