توسعه همکاری با تولیدکنندگان پلیمر آذربایجان
توسعه همکاری با تولیدکنندگان پلیمر آذربایجان
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بر تعامل و همکاری دو سویه بین این بانک شرکت تعاونی تامین نیاز تولید کنندگان پلیمر و پلاستیک اندیشمند ایرانیان تاکید کرد.

به گزارش شمس، ناصر اسدی امروز در دیدار با هیات مدیره شرکت تعاونی تامین نیاز تولید کنندگان پلیمر و پلاستیک اندیشمند ایرانیان افزود: با توجه به ظرفیت های صنعت پلیمر و پلاستیک آذربایجان شرقی بی شک با توسعه این صنعت در بخش تعاون، بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون می تواند مسیر توسعه را تسهیل نماید.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل شرکت تعاونی با ترکیب اعضای شرکت ها و کارخانجات توانمند پلیمر و پلاستیک استان تصریح کرد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد و گسترش همکاری های فی مابین بانک و شرکت تعاونی فوق به منظور ارایه خدمات بانکی به تعاونی و معرفی شدگان از سوی وی مطابق با مفاد تعهدات طرفین تفاهم نامه، افتتاح حساب های ریالی؛ ارایه خدمات ارزی، اعطای تسهیلات در انواع عقود اسلامی ، اعطای انواع ضمانت نامه، ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی، صدور انواع تعاون کارت، ارایه خدمات در سامانه های معاملات آنلاین و انجام معاملات در بورس کالا از طریق سپرده های بانک توسعه تعاون و کارگزاری بانک و با توجه به دارا بودن عاملیت بانک توسعه تعاون در خصوص پذیرش و انتشار اسناد خزانه اسلامی و قابلیت ارایه بسته خدمات متنوع متناسب با آن از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس مفاد این تفاهم نامه بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تا در راستای توزیع منابع دولتی و وجوه اداره شده در قالب انعقاد قراردادهای عاملیت به عنوان بانک عامل ایفای نقش کند.

یعقوب نجعی رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تامین نیاز و تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک اندیشمند ایرانیان و صادر کننده برتر استان در این حوزه ضمن اعلام افتتاح حساب کارخانه خود نزد بانک نیز در جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک مواردی به شرح زیر اعلام کرد: این شرکت تعاونی با حضور ۱۰ شرکت و کارخانه توانمند فعال در حوزه پلاستیک و پلیمراستان که در حوزه صادرات انواع محصولات پلیمری و پلاستیک فعال هستند؛ تشکیل شده و قصد دارد روز به روز با توسعه فعالیت ها زمینه تامین نیازهای فعالان این عرصه را به طور مستقیم فراهم کند تا واسطه ها حذف و قیمت ها معقول شود.

وی ادامه داد: این شرکت تعاونی با ترغیب بانک توسعه تعاون در قالب تعاونی تشکیل شده است ؛ بی شک با افزایش فعالیت های این شرکت تعاونی شاهد ملحق شدن سایر همکاران این حوزه از جمله سایر کارخانجات فعال در استان خواهیم شد.

این گزارش می افزاید، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و شرکت تعاونی تامین نیاز و تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک اندیشمند ایرانیان در جلسه ای مشترک امضا و تبادل شد.

انتهای پیام/