توزیع ۲۰۰ تن مرغ رایگان در بین نیازمندان آذربایجان‌شرقی
توزیع ۲۰۰ تن مرغ رایگان در بین نیازمندان آذربایجان‌شرقی
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در آذربایجان‌شرقی از توزیع ۲۰۰ مرغ رایگان در بین نیازمندان استان به مناسبت شب یلدا خبر داد.

به گزارش شمس، مصباح ربانی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در آذربایجان شرقی در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر توزیع بسته های کمک معیشتی را در قالب طرح «سفره احسان» آغاز کرده است.

وی ارزش ریالی این میزان مرغ را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در ۳۶ محله منتخب استان توسط قرارگاه ۲۰۲۰ توانمندسازی محلات کشور توزیع می شود.

ربانی با بیان اینکه ۲۰۰ گروه جهادی اعم از مراکز نیکوکاری، دفاتر ائمه جمعه، مساجد فعال کار توزیع مرغ را بر عهده دارند، افزود: این افراد به علت اشرافیت به مناطق و شناسایی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بهتر می توانند ستاد اجرایی فرمان امام را در انجام این کار یاری دهند.

وی تعداد خانوارهای مشمول این طرح را ۱۰۰ هزار خانوار در استان ذکر کرد و گفت: علاوه بر مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، تمامی خانوارهای تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان نیز از این سفره احسان بهره مند می شوند.

انتهای پیام /