توزیع گوشت قرمز منجمد در آذربایجان شرقی
توزیع گوشت قرمز منجمد در آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر فتحی، جمعه ۱۶ دیماه در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله نخست این طرح ۴۵۰ تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله به تدریج در بازار استان توزیع می‌شود.

وی افزود: این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع در اولویت هستند ولی در صورت نبود آنها سایر فروشگاه‌های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستان‌ها توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

فتحی ادامه داد: قیمت گوشت منجمد برای توزیع متناسب با نوع کالا با تحویل درب سردخانه پشتیبانی امور دام و قیمت فروش به مصرف کننده بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در صورت معرفی نشدن مباشر از سوی شهرستان‌ها، پس از مهلت تعیین شده سهمیه به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص خواهد یافت ادامه داد: توزیع در شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط جهادکشاورزی استان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام