توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز ممنوع است
توزیع مواد غذایی در وادی رحمت تبریز ممنوع است
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با تاکید بر این‌که شهروندان از توزیع مواد غذایی در وادی رحمت خودداری کنند، گفت: مراسم خاکسپاری نیز با حضور حداکثر ۱۰ نفر از خانواده متوفیان مجاز است.

به گزارش شمس، فرخ جلالی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمار متوفیان کرونایی از فوتی های معمولی پیشی گرفته است، اظهار کرد: متوفیان کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی اداره بهداشت و نیروی انتظامی و در قبور ۲ طبقه ای‌ به خاک سپرده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: زمان دفن فوتی‌های کرونایی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد بوده و از شهروندان تقاضا می کنیم در زمان دفن و به ویژه دفن متوفیان کرونایی در محل حضور نداشته باشند و مطمئن باشند مسائل شرعی اعم از غسل، اقامه نماز، کفن و دفن با نظارت ناظران نماینده ولی فقیه در استان به صورت کامل و دقیق انجام می شود.

جلالی همچنین بیان این‌که عملیات کف سازی بلوک ۶۵ به اتمام رسیده است، گفت: در سال جاری عملیات ساماندهی و کف سازی هفت بلوک را آغاز کرده‌ایم که تا پایان ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: با اتمام کف سازی بلوک ۶۵، ساماندهی و کف سازی بلوک ۹۵ نیز به زودی آغاز می‌شود وآسفالت مسیر مقابل بلوک های ۱۳ و ۱۲ نیز از هفته آینده شروع می‌شود.

جلالی همچنین از کلنگ زنی طرح فاضلاب وادی رحمت تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات سپتیک، ازن زنی و کلرزنی فاضلاب وادی رحمت در حال انجام بوده و از ۲ هفته دیگر، با حمایت شهردار، دادستان تبریز و همکاری اداره آب و فاضلاب و شهرداری منطقه هفت این عملیات اجرا می‌شود.

آرامستان وادی رحمت تبریز در غرب این کلان شهر واقع شده است و پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به طور متوسط ۲۵ متوفی در آرامستان های تبریز به خاک سپرده می شدند.