توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری تبریز است
توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری تبریز است
شهردار تبریز گفت: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف است و اینگونه نیست که توجه به مناطق کم‌برخوردار کمتر از دیگر مناطق باشد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار در بازدید از شهرداری‌های مناطق یک و ۱۰ در جریان نحوه و کیفیت خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف به شهروندان این دو منطقه قرار گرفت.

هوشیار در این بازدید، با تاکید بر لزوم توجه کارکنان و مدیران شهرداری‌های مناطق بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم آن‌ها، جزو مهم‌ترین اولویت‌های دوره جدید مدیریت شهری تبریز است و شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید ویژه‌ای روی این موضوع دارد.

وی ادامه داد: درخواست‌های به‌حق و قانونی شهروندان باید در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و گشاده‌رویی انجام شده و رضایت ارباب رجوع فراهم شود.

شهردار تبریز از زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیریت این دو منطقه قدردانی کرد و گفت: مدیریت شهری از طرح‌های ابداعی در حوزه‌های مختلف که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شود، استقبال کرده و از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی افزود: شهرداران مناطق از کارکنانی که طرح‌های ابداعی و خلاقانه در حوزه‌های خدماتی، شهری، عمرانی و … ارائه می‌دهند، تقدیر کنند تا روحیه خلاقیت در بین همه کارکنان شهرداری تبریز ایجاد و تقویت شود.

هوشیار، منطقه ۱۰ را جزو مناطق کم‌برخوردار دانست و در عین حال از اهمیت ویژه آن در نزد اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری خبر داد و گفت: مدیریت جدید شهری تبریز توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار دارد و در این راستا تلاش می‌شود بیشترین خدمات در حوزه‌های مختلف به این مناطق ارائه شود.

انتهای پیام /