توزیع دفترچه های نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری
توزیع دفترچه های نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از توزیع دفترچه های نرخ کرایه تاکسی سالجاری در نقاط مختلف شهر توسط عوامل گشت و نظارت خبر داد.

به گزارش شمس، عبدالرحیم قاصدی اظهار کرد: با تصویب افزایش ۳۰ درصدی  نرخ کرایه تاکسی‌های شهر تبریز، نرخ‌های جدید مصوب، تعیین شده و به  رانندگان تاکسی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اطلاع رسانی نرخ‌های جدید گفت: به منظور آگاهی شهروندان از نرخ‌های جدید، کرایه‌های مصوب در مسیرهای مختلف شهر، با چاپ و توزیع دفترچه نرخ نامه در بین عموم، چاپ و نصب بنر نرخ کرایه در خطوط مختلف که با مبدا و مقصد مشخص تعیین شده است در دستور کار سازمان تاکسیرانی تبریز قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در عین حال خاطرنشان کرد: عوامل سازمان تاکسیرانی تبریز بصورت محسوس و نامحسوس در این زمینه نظارت دارند و  رانندگان تاکسی نیز ملزم به رعایت نرخ های تعیین شده هستند و در صورتی که که نرخ‌های مصوب را رعایت نکنند با ارجاع پرونده تاکسیرانان متخلف به کمیته انضباطی سازمان مطابق آئین نامه برخورد خواهد شد.

وی گفت: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنی سازمان تاکسیرانی تبریز، از جزئیات جدید نرخ های ابلاغی اطلاع یابند.

با کلیک بر روی این متن “نرخ کرایه تاکسی مصوب سال ۱۴۰۱” را دانلود کنید

انتهای پیام /