تنها گذاشتن تراکتور برابر عربستان برازنده نظام نیست/ مس و صنایع پتروشیمی کمک‌حال تراکتور باشند
تنها گذاشتن تراکتور برابر عربستان برازنده نظام نیست/ مس و صنایع پتروشیمی کمک‌حال تراکتور باشند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزیر ورزش و جوانان به موضوع بحران اخیر تیم فوتبال تراکتور تبریز ورود کنند تا مشکلات آن در اسرع وقت حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار شمس، «علیرضا منادی» در واکنش به اتفاقات اخیر برای تراکتور، اظهار داشت: برای حل این مشکلات و بحران مالی باید کمیته اضطراری جهت بررسی دقیق شرایط تشکیل شود که در این زمینه دولت، وازرت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری شهرستان تبریز باید ورود جدی به مساله داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت بحرانی و نابسامان باشگاه تراکتور نیازمند رسیدگی فوری مسوولان عالی ورزش و کشور است، عنوان کرد: این تیم مردمی و پرهوادار در آستانه رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا قرار دارد و باید در مرحله حذفی این مسابقات به مصاف تیم قدرتمند النصر عربستان برود که برای حل مشکلات نماینده جمهوری اسلامی ایران باید تمامی مسئولان کشوری و استانی با جدیت و حساسیت تمام وارد عرصه شوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم تیم فوتبال تراکتور را جزئی از فرهنگ اجتماعی و هویت مردم آذربایجان دانست و ادامه داد: تنها گذاشتن این تیم در آستانه رقابت های آسیایی برازنده نظام و سازمان ورزش کشور نیست و باید مسوولان امر در سریع ترین زمان ممکن مشکلات مالی تیم را حل کنند.

وی خاطرنشان ساخت: در این شرایط حساس باید افرادی سالم، ریشه دار و صالح مدیریت باشگاه بزرگ تراکتور را در دست بگیرند که در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های دولتی و واحدهای تولیدی و صنعتی داخل استان آذربایجان‌شرقی و کشور به بهترین شکل بهره‌برداری کرد.

منادی افزود: بر همین اساس صنایعی چون مس، پتروشیمی‌ها و صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به راحتی و با دستور مقامات عالی اجرایی می توانند کمک حال تیم ریشه دار تراکتور باشند.

انتهای پیام/