تمدیدهای پی‌درپی زمان اعلام علت آتش‌سوزی بازار تبریز!
تمدیدهای پی‌درپی زمان اعلام علت آتش‌سوزی بازار تبریز!
برای سومین‌بار زمان اعلام علت آتش‌سوزی بازار سرپوشیده تبریز تمدید شد تا همچنان ابهامات پابرجا بماند و بازاریان در انتظار پرداخت خسارات‌شان بمانند.

به گزارش شمس، درحالی که مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی خبر از اعلام علت اصلی آتش‌سوزی بازار «ایکی قاپیلار تبریز» تا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه خبر داده بود با پایان مهلت این وعده، بار دیگر زمان اعلام علت حادثه را تمدید کرد.

محمدباقر هنربر، در این باره ابراز کرد: ابتدا قرار بود علت آتش سوزی امروز اعلام شود ولی آتش نشانی تبریز به جزئیات جدید و مهمی در خصوص آتش سوزی اخیر سرای ایکی قاپیلاربازار تبریز دست یافته است که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه علت آتش‌سوزی را تا یکشنبه هفته آتی اعلام می‌‎کنیم، خاطرنشان ساخت: برای اینکه بررسی‌های بیشتری انجام شود و استدلال و دلایل محکم باشد مذاکرات و جلساتی با رئیس کل دادگستری استان انجام می‌شود تا کارشناسان رسمی دادگستری نیز در مورد این جزئیات نظر دهند.

گفتنی است؛ بیمه زمانی خسارت بازاریان را پرداخت می‌کند که علت آتش‌سوزی مشخص شود و آنطور که از شواهد پیداست قرار نیست به این زودی‌ها متضرران به بخشی از وجه اموال‌شان دست یابند.

انتهای پیام/