تلخی کام شهروندان در برف شیرین سهند!
تلخی کام شهروندان در برف شیرین سهند!
علی رغم هشدارهای سازمان هواشناسی در پی برودت هوا و بارش های نسبتا سنگین، بازهم بعد از چند ساعت بارش برف، شاهد عدم خدمت رسانی به موقع در شهرجدید سهند بودیم که موجبات زحمت شهروندان را فراهم کرد.

اجتماعی شمس: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بیشتر استان‌های ایران سفید پوش شدند. در کنار خوشحالی به وجود آمده برای مردم به خاطر این نعمت الهی، مشکلات زیادی به خاطر برف پدید آمد که این مشکلات اگرچه تکراری هستند؛ اما گویا مسئولین آمادگی لازم برای این روز را نداشته‌اند.

شهر جدید سهند در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی تبریز از توابع شهرستان اسکو است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت کوهستانی و ارتفاع ۱۶۰۰ متری از سطح دریا یکی از شهرهای کوهستانی و سردسیر آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود.

از آنجایی که شهرک سهند در منطقه‌ای کوهستانی و مرتفع قرار دارد، مسیر آن گاه مسدود می‌شود و با وجود این احتمال مسئولین بایستی هنگام بارندگی‌ها باز بودن و جریان داشتن رفت و آمد در آن را بررسی کنند، ولی متاسفانه با وجود تمامی این‌ها مسئولین این شهر بالاخص شهرداری شهر جدید سهند در خواب زمستانی است و هیچ تدابیری نسبت به هشدارهای اخیر هواشناسی مبنی بر بارندگی نداشته‌اند.

شهروندان این شهر اکنون در جاده اصلی مواصلاتی به تبریز گرفتار شده‌اند. سوال اینجاست شهر جدید سهند با وجود قدمتی بیش از بیست سال آیا مسئولین نسبت به عمده مشکلات اصلی این شهر آگاه نیستند؟

انتهای پیام/

  • نویسنده : پریسا رضاپور