تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد
تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد
رئیس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد، گفت: عمل به توصیه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب انجام بهتر امور می شود.

به گزارش شمس، صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در دیدار با حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، ضمن تاکید بر نقش جهاد تبیین در بیان مسائل گفت: تبیین صحیح امور به جوانان و نوجوانان موجب افزایش اعتماد و اطمینان متقابل جوانان و مسئولان به همدیگر می‌شود و زمینه قدردانی از سرمایه های اجتماعی را فراهم می نماید.

وی در ادامه، ضمن بیان اجمالی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز درزمینهٔ افزایش اعتماد و ارتباط دانشجویان با مسئولان افزود: در رویدادهای اخیر نیز دانشجویان فهیم دانشگاه تبریز با آگاهی و درک صحیح مسائل توانستند مسایل پیش آمده را مدیریت کنند.

رئیس دانشگاه تبریز عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را عامل اصلی انجام بهتر امور و بهبود وضعیت برشمرد و افزود: بایستی از ظرفیت دانشگاه‌ها، مساجد و مدارس در تبیین اندیشه‌های بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بهره بگیریم.

انتهای پیام /