تلاش برای کاهش آمار کرونا در استان اولویت سپاه عاشوراست
تلاش برای کاهش آمار کرونا در استان اولویت سپاه عاشوراست
عابدین خرم با اشاره به همت سپاه عاشورا در اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: خوشبختانه تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد.

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا نیز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان که با حضور دکتر حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در تبریز برگزار شد، به آغاز اجرای طرح مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان “طرح شهید سلیمانی” در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: سپاه عاشورا نیز با تمام توان برای اجرای طرح شهید سلیمانی، همت کرده و با تمام توان و امکانات، نهایت تلاش خود را برای اجرای موفق این طرح به کار می گیرد.

عابدین خرم عنوان کرد: تثبیت وضعیت استان و تلاش برای کاهش آمار ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های سپاه عاشوراست و در این زمینه آماده هرگونه همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف هستیم.

وی همچنین خواستار اتخاذ تدابیر مناسب توسط وزارت بهداشت برای شناسایی افراد ناقل و بدون علایم کرونا و تجهیز کامل مناطق روستایی محروم استان به پزشک و تجهیزات پزشکی شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اداره کل اطلاعات استان، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان، شهردار تبریز، فرماندار تبریز، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان پرداختند.