تقبل اهدا ۲۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند
تقبل اهدا ۲۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند
احد عظیم‌زاده، خیر خوشنام تبریزی با پیوستن به مرحله سوم پویش رحمت، ۲۰۰دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمندی که امکان استفاده از آموزش مجازی را ندارند، تقبل کرد.

به گزارش شمس، این اقدام در دیدار احد عظیم زاده با ایرج شهین باهر و  به دنبال دیدار اخیر شهردار تبریز و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مبنی بر تامین تبلت در مرحله جدید پویش رحمت صورت گرفته است.
بانیان پویش رحمت قصد دارند پس از اجرای دو مرحله تامین و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، این‌بار با توجه به ضرورت، تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه کنند.
با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، سیستم آموزش مجازی با عنوان شاد آغاز به کار کرد که عدم دسترسی به موبایل هوشمند یا تبلت، برخی از دانش‌آموزان را از این آموزش‌ محروم ساخته است.

اداره کل آموزش وپرورش استان تعداد و لیست دانش آموزانی که نتوانسته اند به سیستم آموزشی وصل شوند به صورت مشخص در اختیار دارد.
احد عظیم‌زاده، خیر خوشنام تبریزی که پیش‌تر نیز در قالب پویش های مختلف، اقدامات خیرخواهانه بسیاری انجام داده، این‌بار نیز با تقبل ۲۰۰ دستگاه تبلت، در راستای دسترسی همگانی و عمومی به علم و سوادآموزی دانش آموزان نیازمند قدم برداشته است.