تفرقه بین اقوام ایرانی جزو سناریوهای نظام استکبار است
تفرقه بین اقوام ایرانی جزو سناریوهای نظام استکبار است
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به بروز اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور، تقرفه بین اقوام و مذاهب گوناگون ایرانی را جزو دسیسه ها و سناریوهای ضربه زدن به جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی دانست.

به گزارش شمس، الیاس گل محمدزاده روز پنجشنبه در رزمایش کمک مومنانه بسیج اقشار شهرستان تبریز، افزود: اگر دشمنان اسلام و انقلاب با فتنه های اخیر تلاش دارد به هدف خود برسد، نتیجه موفقیت جمهوری اسلامی در دوران کرونایی است که نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز در صدد تفرقه بین اقوام و مذاهب و مردم ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون همین بحران های قومیتی و تفرقه بین شیعه و سنی را بارها در کشور ایجاد کرده اند، اما موفق نشدند، اظهار داشت: اکنون نیز با هدف قرار دادن ارزش ها و حجاب بانوان همه توان خود را به کار گرفته اند.

گل محمدزاده با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام و هفته وحدت، اتحاد و وحدت بین آحاد مردم را از پیام های رزمایش کمک مومنانه عنوان و اضافه کرد: تاکنون بسیج اقشار آذربایجان شرقی تعداد ۳۴ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد تومان تهیه و بین مردم آسیب پذیر توزیع کرده است.

وی محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم را از اهداف و آرمان های مهم و محوری امام راحل و نظام جمهوری اسلامی خواند که رزمایش های کمک مومنانه در این راستا اجرا می شود.

گل محمدزاده با بیان اینکه در این رزمایش ها همه ادارات، مردم و خیرین همبستگی و وحدت خود را در خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار نشان می دهند، یادآور شد: این وحدت و همدلی یکی از اهداف مهم و محقق شده نظام اسلامی است که در دوران کرونا نیز شاهد آن بودیم.

وی ادامه داد: در دوران شیوع ویروس کرونا مردم ایران و آذربایجان شرقی با همدلی و عشق به هم نوعان خود وحدت خود را به منصه ظهور رساندند؛ هرچند دشمنان تلاش داشتند از این رهگذر نیز به نفع خود استفاده کنند، اما با وحدت مردم و مسئولان و تدابیر درست آنها را مایوس کردند.

گل محمدزاده اهدای جهیزیه، بسته های تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس و چندین نوع خدمات رسانی را از دیگر فعالیت های بسیج اقشار آذربایجان شرقی در کمک به مردم برشمرد.

مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا نیز در این مرسام با بیان اینکه بسیج در هر شرایطی خادم مردم است و برای خدمت به مردم مانند شهدا ایستاده ایم، گفت: خدمت به مردم از اهداف انقلاب و تداوم مسیر شهداست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

سرهنگ حسن صفدری ادامه داد: اقشار مختلف بسیج آذربایجان شرقی از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در قالب فعالیت های مختص خودشان تلاش کردند و هر یک به نحوی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت هر یک از اقشار در حوزه تخصصی خود، افزود: تاکنون هزاران بسته معیشتی، صدها بسته تحصیلی و جهیزیه و کمک جهیزیه نیز به محرومان اهدا شده است که اقشار بسیج در کنار فعالیت قشری خود آن ها را تهیه و توزیع کرده اند.

انتهای پیام /