تفرجگاه عینالی، محلی مناسب برای انجام پروژه‌های معماری و چند رسانه‌ای است
تفرجگاه عینالی، محلی مناسب برای انجام پروژه‌های معماری و چند رسانه‌ای است
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در بازدید از عینالی، این تفرجگاه را محلی مناسب برای انجام پروژه های معماری و چند رسانه‌ای دانست.

به گزارش شمس، سید علی فارغ به همراه بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان عون بن علی، از تفرجگاه عینالی بازدید و در جریان فعالیت‌های این سازمان قرار گرفت.

در این بازدید، فارغ ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده و مدیریت مناسب تفرجگاه گفت: پتانسیل تفریح و تربیت بدنی در فضای ایجاد شده عینالی بسیار خوب است و برای استفاده از این بستر مناسب پیشنهاداتی ارائه دادیم که می‌تواند موجب تعامل خوب و نزدیک دانشگاه هنر اسلامی تبریز با سازمان عون بن علی باشد.

وی ادامه داد: تفریح و تربیت بدنی مقوله ای پرورشی برای دانشجویان هنر و همچنین مقاصد فرهنگی است و با توجه به اینکه تبریز هم یک شهر دانشگاهی محسوب می شود، پتانسیل و بستر عینالی می‌تواند برای اردو و تورهای دانشگاهی محلی زیبا و مناسب باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز از امضای تفاهم‌نامه بین سازمان عون بن علی و دانشگاه هنر اسلامی تبریز در چند روز آینده خبر داد و گفت: دانشگاه هنر اسلامی آماده است تا با استفاده از امکانات خود در زمینه معماری، صنایع دستی و رسانه در توسعه فضای تفریحی و گردشگری ایرانی همکاری های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام /