تغییر در وضعیت آسفالت تبریز مشهود است/ اجرای پروژه‌های عمرانی رضایت مردم را درپی دارد
تغییر در وضعیت آسفالت تبریز مشهود است/ اجرای پروژه‌های عمرانی رضایت مردم را درپی دارد
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح وضعیت معابر و اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی در شهر مشهود است.

به گزارش شمس، شهاب الدین بیمقدار با حضور در سازمان عمران شهرداری تبریز با مدیر عامل این سازمان دیدار کرده و ضمن تقدیر از زحمات پرسنل و مدیریت این سازمان در اجرای پروژه‌ها و بالاخص اجرای تمام عیار نهضت آسفالت در شهر که نماد خدمت و تلاش است، اظهار داشت: تلاش شبانه روزی جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و آسفالت‌ریزی در شرایط اقتصادی حاکم توسط شهرداری تبریز قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تلاش‌های مشهود جهت تاثیرگذاری و اصلاح وضعیت معابر و اجرای پروژه‌های عمرانی نشان از عزم جدی برای خدمت گذاری داشته و تداوم این فعالیت‌ها باعث رضایت حداکثری مردم می‌شود.

بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز نیز با قدردانی از حضور بیمقدار در این سازمان در خصوص مشکلات تامین مصالح و قیر از وی درخواست همکاری برای اخذ سهمیه قیر کرده و توضیح داد: براساس قانون بودجه، قیر رایگان اختصاصی از سوی وزارت کشور برای کلانشهرها را شامل نمی‌شود در حالیکه عمده نیاز بر مبنای جمعیت و گستردگی معابر شهری لازم می‌دارد که تبریز نیز از سهمیه‌های قیر رایگان بهره مند شود.

انتهای پیام/