تعطیلی یا تاخیر در فعالیت برخی مدارس آذربایجان‌شرقی
تعطیلی یا تاخیر در فعالیت برخی مدارس آذربایجان‌شرقی
بارش برف، برودت هوا، لغزندگی و یخ بندان سطح معابر امروز موجب تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس در برخی از شهرهای آذربایجان شرقی شد.

به گزارش شمس، اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطع معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد امروز دوشنبه ۲۴ بهمن:

فعالیت مدارس روستایی شهرستان اسکو در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستایی دهستان گنبرف (روستا‌های قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و کنبرف) و دهستان سهند (روستا‌های اسفنجان، اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه شاد پیگیری خواهد شد.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس شهری اسکو، شهر جدید سهند و روستا‌های دهستان باویل در شفت صبح، فقط مقطع پیش دبستان و دبستان و استثنائی غیر حضوری بوده و سایر مقاطع (متوسطه اول و دوم) بصورت حضوری پیگری خواهد شد.

در ایلخچی

فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنائی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در گوگان

با توجه بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر؛ فعالیت مدارس این منطقه در مقطع تحصیلی پیش دبستان تعطیل و در مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در آذرشهر

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه آذرشهر، فعالیت مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهری در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه شاد پیگیری خواهد شد و شروع فعالیت آموزشی مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر خواهد بود.

در کندوان

فعالیت مدارس این منطقه در مقطع تحصیلی پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی روستایی و شهری با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

در ترکمانچای

فعالیت مدارس این منطقه در مقطع تحصیلی پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و شهری با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

در هشترود

فعالیت مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و مقطع تحصیلی ابتدایی شهری در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق پیام رسان شاد دنبال خواهد شد.

در مهربان

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه مهربان، فعالیت آموزشی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنائی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/