تساوی عجیب تراکتور در دیدار دوستانه/ تیم اصلی خمز برد را از دست داد!
تساوی عجیب تراکتور در دیدار دوستانه/ تیم اصلی خمز برد را از دست داد!
تیم فوتبال تراکتور در دیداری دوستانه مقابل حریف دسته سومی خود به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش شمس، تیم فوتبال تراکتور امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ در دیداری دوستانه به مصاف رخش خودرو، تیم تازه تاسیس و دسته سومی فوتبال تبریز رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

هر دو گل سرخ‌پوشان در نیمه اول به ثمر رسید و شاگردان پاکو خمز درحالی که با گل‌های بهزاد سلامی و رضا اسدی برنده به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم ۲ گل از حریف دریافت و برد را با مساوی عوض کردند.

نکته عجیب اینکه تراکتوری‌ها در نیمه دوم با ترکیبی که اکثریت بازیکنان اصلی این تیم حضور داشتند، بازی کرده و برتری ۲ گله را از دست دادند!

ترکیب تراکتور در نیمه اول: مهدی حقیقت، آرش قادری، بهزاد سلامی، سجاد دانایی، پوریا آریاکیا، مهدی کیانی، گوستاوو، رومرو گومز (سعید کریم‌آذر)، حامد پاکدل، محمدرضا عباسی و رضا اسدی

ترکیب تراکتور در نیمه دوم: احسان مرادیان، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، سید محمد حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، شاهین ثاقبی (سینا هاشم‌پور)، مهدی هاشم‌نژاد، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده

ناگفته نماند، هدایت تیم دسته سومی رخش خودرو تبریز را علیرضا اکبرپور بر عهده دارد و احسان عسگری زننده گل‌های این تیم در بازی دوستانه امروز بود.

انتهای پیام/