تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان به طرح ملی آزادراه هشترود – مراغه
تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان به طرح ملی آزادراه هشترود – مراغه
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی براساس ماده ۵۶ قانون تنظیم مالی دولت، ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح ملی آزادراه هشترود - مراغه با مشارکت بانک‌های ملی و سپه تأیید و دستور پرداخت را صادر کرد.

به گزارش شمس؛ سیدحمزه امینی درباره وضعیت آزادراه مراغه – هشترود  اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی براساس ماده ۵۶ قانون تنظیم مالی دولت،  ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح ملی آزادراه هشترود – مراغه  با مشارکت بانک‌های ملی و سپه تأیید و دستور پرداخت را صادر کرد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح کرد: این طرح با سهم ۶۰ درصدی دولت و ۴۰ درصدی قرارگاه خاتم‌الانبیا و بانک سپه اجرا می‌شود و شخصا تخصیص اعتبار دولتی برای تکمیل آن را هم در دولت قبلی و دولت فعلی پیگیری کرده‌ام.

امینی افزود: با تحقق این سهم و نیز سهم‌های ۲۰ درصدی بانک سپه و قرارگاه خاتم الانبیا، شاهد تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل این آزادراه خواهیم بود.

وی یادآورشد: قطعه ۵ این آزادراه شهر هشترود با طول ۶ کیلومتر شهر هشترود را به آزادراه پیامبر اعظم (ص) و آزادراه هشترود مراغه وصل می‌کند که متاسفانه هنوز راکد مانده است.

انتهای پیام /