ترور بچه ده ساله همان شیوه منافقین در ابتدای انقلاب است/ دشمن صراحتا به دنبال تجزیه ایران است
ترور بچه ده ساله همان شیوه منافقین در ابتدای انقلاب است/ دشمن صراحتا به دنبال تجزیه ایران است
امام جمعه موقت تبریز گفت: شما دیدید ترور ایذه و شاهچراغ را، آنهایی که سنشان می‌رسد یادشان هست که اوایل انقلاب منافقین چه کردند. این اعتراض است؟ این ترور است، این آشوب است بچه ده ساله گناهش چیست؟

به گزارش شمس، حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: امدادهای غیبی یعنی آن یاوری‌ها و نصرت‌های پنهان که در چشم ما دیده نمی‌شود که خدای تبارک و تعالی یکی از سنت‌هایش این امداد غیبی است.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن درباره این امدادهای غیبی تصریح کرده است مانند یاری فرشتگان در جنگ احد یاری، فرشتگان در جنگ حنین و چند مورد دیگر.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه خداوند جنود غیبی را برای نصرت و یاری مومنین و مسلمین نازل کرده است، گفت: مثلا در جنگ احزاب که شدیدترین جنگ مسلمین است تمام مشرکان جمع شده و ۱۰ هزار نفر جمع کردند که با یک طوفان تمام این ۱۰ هزار نفر نابود شدند.

وی ادامه داد: در انقلاب و در جریان طبس و کودتای نوژه و کلی موارد دیگر در جنگ هم این امدادهای غیبی رخ داد. خداوند از مومنین دفاع می‌کند و خدا ناصر مسلمین است؛ عامل امداد غیبی این است که شما ایمان به امداد غیبی و نصرت داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین عالی تصریح کرد: اگر صبر و تقوا پیشه کنید خداوند شمارا یاری و امداد می‌کند پس در مقابل دشمن صبر و مقاومت کنید که خداوند در حملات دشمن شمارا یاری می‌کند.

وی ادامه داد: توکل بر خداوند، اعتماد و اتکا به پروردگار داشته باشید؛ یعنی انسان خدا را وکیل کند اگر انسان استقامت کند خداوند نصرتش را نازل می‌کند پس استقامت یکی از موارد امداد غیبی است.

امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه توضیح داد: ما در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم و دشمن می‌خواهد ما شکست بخوریم و تسلیم بشویم، سلاح دشمن رسانه و شبکه‌های ماهواره ای است و دشمن می‌خواهد ما تسلیم بشویم.

وی ادامه داد: در جریانات اخیر هم آن شبکه سعودی و انگلیسی که فایل صوتی خبرنگارشان افشا شد، مشخص شد آنها به دنبال تجزیه ایران هستند و دشمن نقشه شومی دارد و به دنبال سوریه سازی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه دشمن به حرکات رادیکالی روی آورده است، گفت: شما دیدید ترور ایذه و شاهچراغ را، آنهایی که سنشان می‌رسد یادشان هست که اوایل انقلاب منافقین چه کردند. این اعتراض است؟ این ترور است، این آشوب است، بچه ده ساله گناهش چیست؟ این همان راه منافقین است.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیرتشان را حفظ کند تا مبادا دشمن بتواند به هدف خودش برسد،تصریح کرد: بصریت یعنی عمق خواسته دشمن را بفهمی و بدانی دشمن می‌خواهد چه نقشه‌ی شومی پیش ببرد؛ این را دانستن یعنی بصیرت.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: متاسفانه در این ایام برخی که از بزرگان فتنه ۸۸ بودند دوباره در این مسائل نه تنها چیزی را محکوم نمی‌کنند بلکه این آشوب‌هارا جنبش مردمی می‌گویند، خجالت نمی‌کشید که اسم آشوب را می‌گذارید جنبش؟

وی ادامه داد: دشمن به دنبال تجزیه ایران است، سه دهه شما در مستند قدرت بودید الان نقش اپوزوسیون را بازی می‌کنید؟ موضع بگیرید چه خواص چه روحانیت چه مسئولین خودتان را نشان بدهید. مسئولین فرهنگی آموزش پرورش جوانان و نوجوانان، مهم ترین مسئولیت شما جهاد تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به کشته سازی در تبریز ابراز داشت: دو نفر در تبریز فوت کردند که می‌خواهند از آن کشته سازی کنند، تبیین کنید و حقیقت را بیان کنید زیرا دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای حمله کرده و در این عرصه باید همه پای کار بیایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و کسبه به دنبال معیشت هستند اما با اعتصابات زوری با اراذل و اوباش مغازه هارا بستند تا تصاویرش را منتشر کنند.

انتهای پیام/