ترمیم عقب‌ماندگی زیرساخت‌های ورزشی استان طبق برنامه مشخص
ترمیم عقب‌ماندگی زیرساخت‌های ورزشی استان طبق برنامه مشخص
استاندار آذربایجان‌شرقی، خواستار ترمیم عقب‌ماندگی زیرساخت‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی شد.

به گزارش شمس، عابدین خرّم امروز در دیدار با مدیران بخش ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: اصلی ترین ظرفیت حکمرانی در حوزه جوانان، ورزش است.

وی گفت: متاسفانه زیرساخت های ورزشی موجود به نسبت نیازها پایین است و در استان باید تلاش کنیم زیرساختهای مستعمل را احیا و فضاهای ورزشی جدید احداث کنیم.

خرم تاکید کرد: باید عقب ماندگی‌های زیرساختی ورزش در استان را در مدت زمان مشخص ترمیم کنیم تا سپس کارهای جدید اولویت بندی شود و در راستای ایجاد ظرفیت های جدید حرکت کنیم.

وی با اشاره به آماده‌سازی طرحهای جدید در بخش ورزش و جوانان جهت تصویب در دومین سفر استانی ریاست جمهوری گفت: توازن و تعادل امکانات ورزشی در شهرستانها برقرار نیست که باید با تعریف وضعیت اقدام هدفمند به وضعیت عادلانه نزدیک شویم.

وی همچنین بیان داشت: یکی از شاخص‌های تحول در ورزش، جنبه همگانی است. سرزنده بودن جامعه به ورزش همگانی بسته است که کم هزینه و پر بازده می‌باشد.

وی در پایام خواستار توجه بیشتر به اخلاق ورزشی و فرهنگ پهلوانی شده و گفت: مربی سالم و صالح عامل ترقیِ اخلاقیِ ورزشکار است.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی از جمله بازسازی مجموعه ورزشی یادگار امام و تخصیص اعتبارات دولتی ارائه کرد.

انتهای پیام/