تردد در محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی جریان دارد
تردد در محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی جریان دارد
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که تردد در محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی جریان داردگفت: مشکلی در محور‌های مواصلاتی و راه‌های اصلی و فرعی وجود ندارد.

به گزارش شمس، سرهنگ کریمی‌نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان،گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان باز بوده، اما جاده‌ها لغزنده است، از این‌رو رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.

او با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی نیز گفت: چندین راه روستایی در بستان آباد، هشترود، چاراویماق و برخی روستا‌های کوهستانی مراغه مسدود است که عوامل امدادی در حال بازگشایی این راه‌ها هستند؛ تردد در این راه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او با تاکید بر این‌که در گردنه‌های استان نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم، اما مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: گردنه سائین تا محور مهربان و همچنین محور خواجه در مسیر اهر نیز مه آلود بوده و رعایت احتیاط در رانندگی ضروری است.

سرهنگ کریمی‌نژاد در توصیه‌ای اعلام کرد: رانندگان با احتیاط کامل، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب رانندگی کرده و از حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند؛ همچنین زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.