تردد خودروهای ارس با پلاک قدیم ممنوع می‌شود
تردد خودروهای ارس با پلاک قدیم ممنوع می‌شود
 رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی گفت: خودروهای ارس با پلاک قدیم به استناد آئین نامه راهنمایی و رانندگی و دستورالعمل‌های صادره از راهور ناجا پس از انقضاء مدت زمان تعیین شده حق تردد ندارند.

به گزارش شمس، سرهنگ “یونس منفرد” روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مالکان خودروهای پلاک ارس می بایست در فرصت تعیین شده از سوی پلیس راهور به مراکز شماره گذاری تعیین شده مراجعه و پس از ارائه مدارک مورد نیاز و احراز سکونت و فعالیت در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد ارس نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

وی اعلام کرد: خودروهایی که رقم آخر پلاک آن ها شماره های ۲،۱و۳ می باشد تا آخر آبان ماه فرصت دارند جهت تعویض پلاک به مرکز شماره گذاری شهرستان جلفا مراجعه کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلاک هایی که رقم آخر آنها ۴،۵،۶ می باشد تا آخر دی ماه و پلاک هایی که رقم آخر آنها ۷،۸،۹می باشد تا آخر اسفند ماه فرصت دارند تا نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان در پایان تاکید کرد: چنانچه مالکان خودروها در فرصت باقیمانده اقدام به تعویض پلاک نکنند به استناد بند ۱۵ ماده( ۱) و ماده (۲) آئین نامه راهنمایی و رانندگی پلاک آنها غیر مجاز تلقی شده و پلیس از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش ایرنا طرح یکسان سازی پلاک خودور تمام مناطق آزاد کشور از مهر ماه امسال آغاز شده است.