تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پرورش است/ عمل به بیانیه گام دوم، عمل به طرح تحول نظام آموزشی گمشده ماست
تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پرورش است/ عمل به بیانیه گام دوم، عمل به طرح تحول نظام آموزشی گمشده ماست
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه آموزش و پروش نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد، گفت: تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پرورش است.

به گزارش شمس، پیش از ظهر امروز، مسوول جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان معارفه شد و بدین ترتیب و با حکم فرمانده سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام مصطفی نجفقلیزاده سرایی به عنوان مسئول جدید این سازمان منصوب شد.

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه ماموریت امروز بسیج سخت تر و بزرگتر از دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز ماموریت بسیج چند جاتبه و ترکیبی است.

وی با بیان اینکه دشمن حذف خداباوری را در ذهن جوانان و نوجوانان هدف گرفته است، گفت: بسیج از عهده این امر یعنی مقابله با هجمه نرم دشمن بر می آید.

سردار عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز با اشاره به اینکه تربیت امروز، تضمین آینده است، تصریح کرد: بخش اعظم تربیت متوجه نظام آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه آموزش و پروش نقش مهمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد، گفت: تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پروش است.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود بر ارتباط مدرسه و مسجد که همانا مسیر تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است، تاکید کرد.

در این مراسم، «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در سخنان خود با بیان اینکه ما در آموزش و پرورش گمشده ای داریم، اظهار کرد: عمل به بیانیه گام دوم، عمل به طرح تحول نظام آموزشی گمشده ماست.

وی با اشاره به اینکه نهادینه کردن آرمانهای انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش باید هدف متولیان امر باشد، افزود: برای نقش آفرینی در آینده دنیا دانش صرفا کفایت نمی کند باید مباحث تربیتی و مهارتی نیز در نظام تعلیم و تربیت دیده شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از وحید فرشباف به عنوان مسوول سابق این سازمان قدردانی و حجت‌الاسلام مصطفی نجفقلیزاده سرایی به عنوان مسوول جدید سازمان بسیج دانش آموزی معارفه شد.

وی دارای مدرک دکترا بوده و دانش آموخته سطح ۴ حوزه علمیه قم می باشد و به تدریس در دانشگاه نیز مشغول است.

حجت الاسلام سرایی از مربیان طرح ولایت دانش آموزی و دانشجویی بوده و در رشته ورزشی تکواندو نیز فعالیت داشته است.

این روحانی جوان در روزهای اوج شیوع کرونا، قرارگاه جهادگران سلامت را در استان راه اندازی کرده و با ساماندهی نیروهای داوطلب در بیمارستان های کرونایی، گامی در جهت کمک به کادر درمان برداشته شد.

مشاور رئیس سازمان تامین اجتماعی از دیگر سوابق حجت الاسلام نجفقلیزاده سرایی است.

انتهای پیام/