تراکتور دنیزلی و نوید ارائه بازی‌های تماشاگرپسند…
تراکتور دنیزلی و نوید ارائه بازی‌های تماشاگرپسند…
صحبت‌های اخیر مصطفی دنیزلی، نوید این را داد که قرار است در فصل پیش‌ رو، بازی‌های زیبایی از تراکتور ببینیم.

به گزارش شمس، ارائه بازی تهاجمی یک تیم، رابطه مستقیمی با اعتقاد یک مربی به چنین فوتبالی دارد و این اعتقاد، در مربیان مختلف، تفاوت دارد. برخی از مربیان فوتبال، ذاتاً به دنبال انجام فوتبال تدافعی هستند، به طوری‌که در وهله اول به دنبال گل نخوردن و سپس به فکر گلزنی هستند. کسب پیروزی‌های ناپلئونی یک بر صفر و بازی‌های کم‌گل، حاصل کار تیم‌های چنین مربیانی است و این موضوع، معمولاً به مذاق هوادارانی که برای لذت بردن از تماشای فوتبال، به ورزشگاه می‌روند، خوش نمی‌آید و رفته رفته تعداد تماشاگران کمتر می‌شود.

اما فلسفه مربیگری دنیزلی چیز دیگری است؛ دنیزلی ذاتاً عاشق ارائه بازی هجومی است و این موضوع را به صراحت اعلام کرده و در آخرین مصاحبه خود، عنوان کرد که پیروزی سه بر دو را بیشتر از پیروزی یک بر صفر دوست دارد. این سخنان سرمربی تراکتور، نویدبخش این بود که پرشورها قرار است در فصل پیش رو، بازی‌های زیبایی را از تیم محبوبشان ببیند.

البته این موضوع که در آستانه اعزام سرخ‌پوشان به اردوی ارزروم، هنوز هم جای خالی زیادی در خط هجومی تیم دنیزلی به چشم می‌خورد، با صحبت‌های اخیر دنیزلی تناقض دارد؛ اما باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی، برنامه تراکتوری‌ها برای جذب مهاجم و تقویت خط هجومی تیمشان چه خواهد بود.

  • نویسنده : فرشید رئوفی