تراکتور به خانواده دبیری می‌رسد؟/ شرط پزشک ورزشی برای همکاری با زنوزی!
تراکتور به خانواده دبیری می‌رسد؟/ شرط پزشک ورزشی برای همکاری با زنوزی!
برخی خبرنگاران معتقدند حضور علیرضا رحیمی در تراکتور و مدیریت باشگاه، مساوی با انتقال مالکیت تیم از زنوزی به خانواده دبیری است.

ورزشی شمس: حواشی در باشگاه تراکتور نسبت به ماه‌های قبل کاهش یافته و دیگر خبری از اظهارات جنجالی مدیرعامل باشگاه و کری‌خوانی او برای رقبا نیست. محمدرضا زنوزی از زمان حضور علیرضا رحیمی در باشگاه همراه با مدیرعامل هلدینگ به سایه رفته و این معاون ورزشی است که در نقل و انتقالات صحنه‌گردانی می‌کند.

به‌گمان عده‌ای حضور رحیمی در باشگاه به‌عنوان تنها داماد خانواده‌ی متمول دبیری مساوی با انتقال مالکیت باشگاه به دبیری‌ها در آینده‌ای نزدیک و کناره‌گیری محمدرضا زنوزی از تیمداری است اما افراد آگاه این ادعا را تکذیب می‌کنند و بر این باورند زنوزی تراکتور را به‌سبب سود مالی و اعتباری رها نمی‌کند و سرمایه‌گذاری خانواده دبیری نیز بیشتر معطوف به حوزه درمان است و چنانچه آنان قصد تیمداری داشتند در وهله‌ی اول باشگاه فوتسال دبیری را رها نمی‌کردند و درثانی زمان واگذاری تراکتور به بخش خصوصی قبل از زنوزی وارد کارزار می‌شدند.

حال این سوال مطرح می‌شود که اگر قرار نیست حضور علیرضا رحیمی مقدمه‌ای بر انتقال مالکیت تراکتور به دبیری‌ها باشد پس چرا زنوزی و سیاح به‌عنوان مالک و مدیرعامل هلدینگ تراکتور در گوشه‌ی رینگ ایستاده‌اند و صرفا تماشاگر هستند؟! دلیل این اتفاق شرط رحیمی برای حضور در کسوت معاونت ورزشی و مدیریت باشگاه تراکتور است! او به‌شرطی قبول مسئولیت در تیم پرحاشیه را قبول کرده است که از اختیارات بالا برخوردار باشد و سایرین در تصمیمات ورزشی وی و پروسه‌ی نقل و انتقالات دخالت نکنند. هرچند خودِ رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفته است با مالک باشگاه ارتباط مستقیم دارد و در خرید و فروش‌ها نظرات وی را اعمال می‌کند.

در حال حاضر تراکتور نسبتا در حاشیه‌ی امن قرار دارد و این دقیقاً همان چیزی است که پیش از این منتقدان از مالک باشگاه می‌خواستند. زنوزی به‌عنوان سرمایه‌گذار از پیشرفت تراکتور و برند آن سود مالی می‌کند، مدیرعامل غیرورزشی هلدینگ برند اقتصادی تراکتور را پیش می‌برد و معاونت ورزشی خواسته‌های هواداران را محقق می‌کند.

رحیمی تاکنون سیاستِ جذب دوباره خودی‌ها به تراکتور را در پیش گرفته است و این را می‌شود از بازگشت رسوط خطیبی به نیمکت و جذب پیمان بابایی و مذاکره برای خرید مهدی کیانی فهمید. مدیر باشگاه تراکتور که درصدد بومی‌سازی تیم محبوب آذربایجان است اگر از ادامه‌ی فعالیت منصرف شود عنوان «محله بر و بیا» در تراکتور ماندنی خواهد شد.

انتهای پیام/