تذکر لسانی وظیفه همگانی است
تذکر لسانی وظیفه همگانی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: تذکر لسانی بدون منتظر ماندن برای حصول نتیجه، وظیفه همگانی بوده و مانند امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است.

به گزارش شمس،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جلسه تکریم و معارفه امام جمعه هشترود، اظهار کرد: آمران معروف و ناهیان از منکر جهادگران در راه خدا بوده و همگی ما باید در راه تقویت خط امام و فرمایشات مقام معظم رهبری پیشقدم شده و امر به معروف را در جامعه جاری کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا، افزود: همه ما ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سوگواری‌های سید و سالار شهیدان هستیم.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به فقرا، رسیدگی به امورات ضعفا و سایر کارهای فرهنگی باید در دستور کار امامان جمعه‌ قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که تمامی ادارات و نهادهای هشترود باید با امام جمعه جدید همکاری داشته باشند، تاکید کرد: رسیدگی به امورات نیازمندان باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان به جای حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی به عنوان امام جمعه هشترود معرفی شد.

انتهای پیام/