تدوین برنامه‌ای جامع برای اتمام خط ۱ قطار شهری/ بهره‌برداری از فاز اول خط ۲ تا دو سال آینده
تدوین برنامه‌ای جامع برای اتمام خط ۱ قطار شهری/ بهره‌برداری از فاز اول خط ۲ تا دو سال آینده
شهردار تبریز از تدوین برنامه‌ای جامع برای اتمام خط ۱ قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: تا یک ماه آینده برنامه‌ای جامع و کامل برای اتمام خط ۱ قطار شهری تبریز تدوین خواهد شد که تأمین الزامات فنی نیز جزو همین برنامه‌ است.

به گزارش شمس،

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار ظهر امروز در بازدید از فاز ۳ خط ۱ قطار شهری تبریز، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان مترو در عمق زمین اظهار کرد: خط ۱ قطار شهری تبریز در مراحل نهایی عملیات اجرایی قرار دارد و برنامه شهرداری تبریز تعیین برآورد دقیقی از عملیات اجرایی و تعیین روزشمار برای تحویل ایستگاه‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ است.

وی افزود: تا پایان ماه جاری برنامه ریزی دقیق و منظمی با استانداردهای لازم به لحاظ فنی، برای اتمام فاز ۳ آماده خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: در رابطه با خط ۲ قطار شهری، تملک های مورد نیاز برای ایستگاه‌ها و بازنگری طرح بهینه سازی خط ۲ امروز مورد بررسی قرار گرفته و تکالیفی به مشاور ابلاغ شد تا با بازنگری لازم در یک ماه آینده بتوانیم برنامه ریزی دقیقی برای اجرای آن داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده فاز ۱ خط ۲ قطار شهری تبریز را نیز تحویل شهروندان دهیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: تکلیف ما ارائه عملکرد به شهروندان است و سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز باید هر روز گزارش عملکرد خط ۱ و خط ۲ را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار دهد تا شهروندان نیز از نحوه انجام کار مطلع شوند.

وی یادآور شد: در رابطه با ایستگاه‌های فاز ۳ قطار شهری، جلساتی برگزار شده و امیدواریم تا آخر سال هر سه ایستگاه مورد بهره برداری قرار گیرد؛ اما در رابطه با اتمام خط ۱، مطالعات دقیقی باید انجام گیرد و تلاش می کنیم که تا پایان سال به توفیق مطلوب دست یابیم.

انتهای پیا