تداوم عملیات ساماندهی و بهسازی اساسی ورودی دانشگاه هنر از سمت کمربندی میانی
تداوم عملیات ساماندهی و بهسازی اساسی ورودی دانشگاه هنر از سمت کمربندی میانی
شهردار منطقه ۳ تبریز از تداوم عملیات بهسازی و سامان دهی ورودی دانشگاه هنر از سمت کمربندی میانی با آسفالت ریزی اساسی خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی محلات و معابر به ویژه درمناطق کمتر توسعه یافته منطقه، طرح بهسازی و ساماندهی ورودی دانشگاه هنر از سمت کمربندی میانی از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه با اجرای عملیات آسفالت ریزی تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اجرای این طرح به طول۹۰ متر دال گذاری در این محل و روی بخشی از کانال ایلی سو اجرا شده است ، تصریح کرد: در این محل با ۴۰ قطعه دال بتنی ترافیکی در اندازه ۷/۸۰ در ۲/۳۰ به طول ۹۰ متر روی بخشی از کانال ایلی سو دال گذاری انجام شده است.

شهردار منطقه ۳ همچنین از اجرای۵۰۰ متر جدول گذاری تک جدول و ۸۰ متر کانیوو در این محل برای هدایت آب های سطحی خبر داد و افزود: به منظور بهبود عبور و مرور و تسهیل تردد شهروندان از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه ۳ ، همچنین عملیات ترمیم پیاده رو در ورودی دانشگاه هنر از سمت کمربندی میانی به متراژ ۴۰۰ متر مربع انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون این محل به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع با ۱۴۰ تن آسفالت در حال آسفالت ریزی می باشد.

به گفته پورخردمند در این منطقه بعد از بازسازی کامل محل ، حدود ۴۰۰ متر مربع فضای سبز و ۱۵۰ متر زمین بازی کودکان احداث می شود.

انتهای پیام /