تخلیه نخاله ساختمانی را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنید
تخلیه نخاله ساختمانی را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنید
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز گفت: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محدوده شهری منجر به توقیف خودرو از ۱۵ روز تا ۲ ماه می‌شود.

به گزارش شمس، حبیبه هراتی در ششمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: پلیس راهور باید در حوزه تردد خودروهای حامل نخاله‌ ساختمانی و تخلیه آن در محدوده شهری همکاری لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محدوده شهری را با ثبت پلاک خودرو به سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز گزارش دهند.

هراتی با اشاره به فعالیت نخاله‌گاه‌های مجاز در سطح شهر اعلام کرد: دو نخاله‌گاه مجاز با مالکیت شهرداری در غرب تبریز فعال است و نخاله‌گاه سوم نیز در شرق تبریز در دست اجرا قرار دارد.

وی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید زمین این نخاله‌گاه را سه ماه پیش تحویل شهرداری تبریز می‌داد و هنوز اقدامی در این باره صورت نداده است.

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مطابق مصوبه شیوه‌نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، هزینه پسماند ساختمانی در حین اخذ پروانه به صورت دو برابر اخذ می‌شود که اگر تخلیه آن در محل‌های تعیین شده صورت بگیرد، یک برابر مبلغ عودت داده می‌شود، در غیر اینصورت کل مبلغ ضبط می‌شود.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود..

انتهای پیام /