تخلف من اداری بود و تخلف شما اخلاقی!/ توقف تغییرات در سازمان عون ابن علی
تخلف من اداری بود و تخلف شما اخلاقی!/ توقف تغییرات در سازمان عون ابن علی
شهردار کلانشهر تبریز در خصوص اظهارات اخیر فرماندار مبنی بر غیرقانونی بودن انتصاب سرپرست سازمان عون ابن علی گفت: این کار یک اشتباه بود، قبول داریم، ولی همان لحظه نامه نوشتیم متوقف شود.

به گزارش خبرنگار شمس، «عباس رنجبر» روز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر در پاسخ به تذکر رسول برگی در خصوص تخلف در انتصاب سرپرست سازمان عون ابن علی و نادیده گرفتن اساسنامه اظهار کرد: از طرف کارگران و پیمانکاران به آقای استاندار گفتم سه سازمان داریم که با نظر شما باید مدیرعامل انتخاب شود، آقای استاندار گفتند برای دو سازمان خودتان تصمیم بگیرید و قطار شهری را هماهنگ می‌شویم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ معرفی برای سازمان عون ابن علی صورت نگرفته و پنج‌شنبه بعدازظهر این انتصاب را متوقف کرده و نامه‌ای برای هماهنگی به استانداری فرستادیم.

شهردار تبریز در خصوص اظهارات فرماندار تبریز مبنی بر اینکه وی مرتکب تخلف اداری شده است، متذکر شد: ما در انتصاب‌هایمان دو ویژگی داریم سلامت نفس و سلامت اخلاق، اگر من تخلف اداری کردم، آقای فرماندار تخلف اخلاقی کردند، این کار یک اشتباه بود قبول داریم، ولی همان لحظه متوقف شده است.

رنجبر اذعان داشت: آقای استاندار دستور دادند شورای سازمان تشکیل شود، اگر در آن شورا آقای کوشک سرا انتخاب شود که هیچ، وگرنه فرد دیگری را انتخاب میکنیم.

گفتنی‌ست، بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز چند روز پیش عنوان کرده بود که اقدام شهردار تبریز در خصوص انتصاب مدیریت سازمان عون بن علی بدون هماهنگی بوده و وی مرتکب تخلف اداری شده است و این سازمان با حکم استاندار منصوب می‌شود.

انتهای پیام /