تخریب و آزادسازی ۵ باب ملک مسکونی تملک شده اسدگلی
تخریب و آزادسازی ۵ باب ملک مسکونی تملک شده اسدگلی
شهردار منطقه 10 تبریز از تخریب 5 باب ملک مسکونی تملک شده پروژه بازآفرینی اسدگلی خبر داد.

به گزارش شمس، موسی زارعی با اشاره به روند مطلوب در تملک و آزادسازی املاک باقی‌مانده پروژه اسدگلی، اظهار کرد: با توجه به دستور اکید شهردار تبریز، در راستای ساماندهی مناطق حاشیه نشین و پایدارسازی این مناطق و به منظور رفاه حال شهروندان خوشبختانه با همکاری اهالی محل، تملک و آزادسازی پروژه بازآفرینی اسدگلی روند خوبی را به خود گرفته و اکنون با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بافت فرسوده و ناکارآمد اسدگلی ساکنین منطقه را معذب کرده است لذا شهرداری منطقه ۱۰ به صورت ضربتی اقدام به تملک محله مذکور کرده است.

وی افزود: طی اقدامات انجام گرفته از سوی واحد املاک منطقه در مجموع از ۹۰ باب ملک مسکونی اسدگلی، تعداد ۵ ملک توافق، تملک و تخریب شده و تعدادی نیز در آستانه توافق و متعاقباً در مرحله تخریب می باشد.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه در شرایط ویژه اقتصادی طرح تملک املاک واقع در مناطق کم‌برخوردار امری سخت و زمانبر می باشد خاطر نشان کرد: تملک املاک بافت فرسوده اسدگلی همچنان ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با سرعت‌بخشی در تملک و تخریب پروژه، در مدت زمان کوتاه شاهد تکمیل این فرآیند احیای بافت فرسوده شهری باشیم.

انتهای پیام /