تحول چشمگیر تبریز با اجرای پروژه‌های مشارکتی شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیا
تحول چشمگیر تبریز با اجرای پروژه‌های مشارکتی شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیا
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اجرای پروژه‌های مشارکتی بین شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا را موجب تحول چشمگیر در توسعه، عمران و آبادانی شهر دانست.

به گزارش شمس، شهرام دبیری در حاشیه امضای تفاهم‌نامه اجرای تراموای تبریز گفت: اقدامات بزرگی در شهرمان اتفاق خواهد افتاد که با همکاری  و تعامل شورای شهر، شهرداری و استانداری با قرارگاه خاتم شاهد تحولات چشمگیر در تبریز خواهیم شد.

وی افزود: ما تلاش می کنیم که پشتیبانی مالی این پروژه ها را انجام دهیم و از توان نمایندگان مجلس برای بهره مندی از کمک های دولتی نیز استفاده می کنیم که خوشبختانه تعامل جامع و کاملی بین مجموعه های شهری و استانی وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی تبریز این شهر را شایسته راه‌اندازی حمل و نقل ترکیبی دانسته و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما از توان بالای قرارگاه خاتم الانبیا  برای احداث خط پنجم که همان تراموا است، استفاده می‌کنیم که خدمت‌رسانی با کیفیت و سرعت بالا در این مسیر قدیمی آغاز می شود.

او با اشاره به دیگر پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: پروژه پارک بزرگ تبریز، پروژه‌ای بزرگ و ملی است  که اجرا می شود و نیازهای رفاهی و تفریحی شهروندان آن منطقه را تأمین می کند و در کنار آن اتوبان ولایت نیز یکی از بزرگترین پروژه‌های حمل و نقل و ارتباطی استان است.

دبیری احداث ۲ هزار واحد مسکونی در بافت حاشیه‌نشین شهر و ساماندهی این مناطق را جدیدترین پروژه مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم‌الانبیا معرفی کرده و گفت: بعد از ظهر امروز تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین و طرح جابجایی ساکنین آن مناطق به عنوان جدیدترین پروژه مشارکتی در توسعه شهری امضا می‌شود.