تحقیر آمریکا نخستین دستاورد انقلاب اسلامی‌ است/ مردم با وجود مشکلات به آینده امیدوارند
تحقیر آمریکا نخستین دستاورد انقلاب اسلامی‌ است/ مردم با وجود مشکلات به آینده امیدوارند
آل هاشم با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است، گفت: مردم با وجود این مشکلات به آینده امیدوارند و در روزهای حساس و زمانی که فشارهای دشمن زیاد است در میدان حاضر هستند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم شامگاه سه شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پر معناست، گفت: از این رو باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی‌در کنار برنامه‌‌‌های عمومی‌در فضای مجازی محتواهای فاخر تولید شود.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی در برابر گسترش فعالیت‌‌‌های مجازی دشمنان واکنش اثرگذار داشته باشند، تاکیدکرد: باید به موازات برنامه‌‌‌های دیگر به تولید محتوای ماندگار و اثرگذار در فضای مجازی اهتمام جدی شود.

وی فراهم سازی بستر مشارکت مردمی‌در ویژه برنامه‌‌‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر را ضروری خواند و گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌‌‌های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت الشعاع قرار گرفت که امسال باید تلاش شود با رعایت شیوه نامه‌‌‌های بهداشتی و حضور و مشارکت پرشور مردم در جشن‌‌‌های انقلاب اسلامی‌و راهپیمایی ۲۲ بهمن در سالگرد پیروزی انقلاب پر نشاط اجرا شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خیزش اسلامی‌و مردمی‌در سال ۱۳۵۷ براساس اذعان نظریه پردازان علوم اجتماعی و سیاسی جهان یک رویداد و حرکت شگفت انگیز بود، گفت: انقلاب اسلامی‌مردم ایران به رهبری امام راحل از اعجاز رویدادهای سیاسی جهان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تحقیر آمریکا نخستین دستاورد انقلاب اسلامی‌است، افزود: جوانان ایرانی به پشتوانه آرمان‌‌‌های دینی در انقلاب پیروز شدند و در این میان حادثه تاریخی ۱۹ دی در شهر قم و چهلم شهدای این حادثه در تبریز نقطه عطف پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور مردم را در تنگنا قرار داده است، گفت: مردم با وجود این مشکلات به آینده امیدوارند و در روزهای حساس و زمانی که فشارهای دشمن زیاد است در میدان حاضر هستند.

در این جلسه رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی‌آذربایجان شرقی هم در سخنانی گفت: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی‌در استان ۲۳ کمیته تشکیل شده است.

حجت الاسلام اسکندری طراوت، تازگی و خلاقیت در برنامه‌ها و انسجام و همدلی را محور برنامه‌‌‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: در برنامه‌ها توجه به جوانان و نوجوانان و مردم محور بودن مراسم با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی‌هستند، مورد تاکید می‌باشد.

انتهای پیام/