تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر
تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر
شهردار تبریز گفت: برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته، طی 6 ماه نخست سال جاری تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز اتفاق افتاده است.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار ظهر امروز در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز اظهار کرد: امیدواریم این جلسات بستری مناسب برای ایجاد ساختاری موفق جهت رسیدگی به خواسته‌های به‌حق فرزندان شاهد باشد.

وی افزود: هدف از این جلسات ساماندهی سیستمی برای حل مشکلات این قشر است. مقرر شده تا در هر یک از مناطق دهگانه تبریز یک نفر رابط امور فرزندان شاهد انتخاب شود تا منعکس کننده مشکلات این عزیزان باشد.

شهردار تبریز گفت: از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل های منابع انسانی موجود در شهر تبریز و قشر فرزندان شاهد شاغل در مجموعه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: به همت تلاشگران مجموعه شهرداری تبریز برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته، طی شش ماه نخست سال جاری تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری اتفاق افتاده است.

به گفته هوشیار، در راستای رسیدگی به مشکلات فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز، کارگروهی با حضور محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار، مهدی عالم‌علیایی مدیرکل سرمایه انسانی، جلیل باحجب مسئول امور ایثارگران و نمایندگانی از فرزندان شاهد تشکیل شده تا جلسات این کارگروه بصورت ماهیانه برگزار شود و نتایج آن پس از بررسی، به صورت آماری به شهردار تبریز اعلام شود.

انتهای پیام/