تجلیل از خانواده سرباز وظیفه تبریزی که جان ۴ بیمار را نجات داد
تجلیل از خانواده سرباز وظیفه تبریزی که جان ۴ بیمار را نجات داد
صبح امروز شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از خانواده سرباز وظیفه علیرضا ایمانی که با اهدای اعضای بدن فرزند خود به چهار نفر حیات دوباره بخشیده‌اند، قدردانی کردند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام رسول برگی در این باره گفت: این‌که اعضای بدن عزیز خانواده را در حرکتی جهادی و ایثارگرانه اهدا کنیم، اقدامی خداپسندانه است.

وی افزود: با اهدای اعضای بدن علیرضا ایمانی، چراغ خانه چهار خانواده روشن مانده است که قطعا همین امر موجب عاقبت به خیری خانواده این سرباز وظیفه عزیز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن قدردانی از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برای تدارک آیین تجلیل از خانواده فداکار علیرضا ایمانی، گفت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر با حضور حافظ زاده، شاهد تحول در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز هستیم که جای قدردانی دارد.

گفتنی است؛ علیرضا ایمانی، سرباز وظیفه ۲۲ ساله تبریزی بود که ۲۳ خرداد بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود.

ضمن تایید مرگ مغزی این جوان در بیمارستان عالی نسب تبریز و رضایت خانواده وی، بلافاصله بیمار به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل و دو کلیه، قلب و کبد وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

دو کلیه وی به زن ۳۵ ساله و مرد ۵۲ ساله، کبد او به دختر ۱۴ ساله‌ تبریزی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز و قلب او نیز در بیمارستان شهید مدنی تبریز به مرد ۲۸ ساله پیوند زده شد. حال عمومی هر چهار بیمار رضایت‌بخش است.

انتهای پیام /