تبریز میزبان قاریان ملی و بین المللی
تبریز میزبان قاریان ملی و بین المللی
با حضور استاد حامد علیزاده نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی، هفتمین محفل بزرگ انس با قرآن و عترت روز سه‌شنبه 21 آبان ماه جاری در دارالقرآن السابقون تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش شمس،  تعدادی از جوانان قرآنی تبریز در دارالقرآن السابقون دست به دست هم داده‌اند تا همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با دعوت از چهره‌های ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم به تبریز فضای شهر را عطرآگین از آیه‌های نورانی کلام الله وحی کنند.

دارالقرآن السابقون تبریز یکی از مجموعه‌های فعال قرآنی است که هر هفته روزهای دوشنبه جلسات عمومی آموزش قرآن کریم را برگزار می‌کند و همزمان با هفته وحدت و میلاد حضرت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) هفتمین محفل بزرگ قرآنی چهره‌های ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود.

پویا منفردخطیبی، مدیر دارالقرآن السابقون تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز حضور چهره‌های بین‌المللی قرآن کریم را نقطه قوت این محفل قرآنی ذکر کرد و اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی با حضور استادان و شخصیت‌های طراز اول قرآنی باعث تقویت مجالس و محافل قرآنی شده و باعث گرایش و ترغیب افراد به فعالیت‌های دینی و قرآنی می‌شود.

وی افزود: در این محفل با شکوه قرآنی استاد حامد علیزاده نفر اول مسابقات بین‌المللی مالزی از مشهد مقدس همچنین وحید حسن‌زاده یکی دیگر از قاریان و چهره‌های ممتاز ملی حضور داشته و به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازند.

فعال قرآنی و فرهنگی ادامه داد: این محفل بزرگ قرآنی یادبود شهدای قرآنی شهید جبهه مقاومت « وحید فرهنگی والا» و شهید حادثه منا” محمدرضا جلالی ” است و از پدران این دو شهید والامقام در این محفل قرآنی تجلیل می‌شود.

همچنین در کنار حضور چهره‌های ممتاز قرآنی در هفتمین محفل انس با قرآن و عترت، گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی«معارج » نیز به اجرای برنامه تواشیح خوانی می‌پردازند.

این محفل با شکوه قرآنی روز سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در شهرک رازی بالاتر از میدان رسالت نرسیده به بوستان قرآن در دارالقرآن السابقون مسجد امام موسی ابن جعفر علیه السلام با حضور خواهران و برادران برگزار می‌شود.