تبریز قطب خودروسازی کشور است/ آماده تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هستیم
تبریز قطب خودروسازی کشور است/ آماده تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هستیم
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان با تاکید بر اینکه تبریز قطب صنعت تولید خودروی کشور است، گفت: تبریز ظرفیت های بی همتایی در قطعه سازی و مجموعه سازی دارد و نمایندگان مجلس و مدیران استان این مهم را پیگیری می کنند و شرکت سایپا آذربایجان نیز برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هر وظیفه ای محول شود را به انجام خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار شمس، روح‌الله زینالی، ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن تشریح عملکرد سال گذشته این شرکت، افزود: شرکت سایپا آذربایجان با افزایش تولید طی سه سال گذشته، ۲۰۰  نفر نیروی جدید جذب کرده است که اکثر آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

وی بر تلاش برای ارتقای معیشت کارکنان این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: هیات مدیره سایپا آذربایجان با تصویب آئین نامه‌ای علاوه بر اعمال افزایش حقوق قانونی کارگران، افزایش حقوق مجزا و بسته های معیشتی متعدد برای کارکنان تعریف کرده است.

مدیرعامل سایپا آذربایجان در ادامه از افزایش ۳۵ درصدی تولید خبر داد و گفت: سال گذشته صادرات یک میلیون دلاری قطعات موتور، نیمه موتور، موتور و گیربکس به بازار عراق داشتیم و امسال تا کنون حدود ۳۰۰ هزار دلار صادرات انجام داده ایم.

زینالی افزود: در تولید ست بلنک تیبا و پراید رکود تولید شرکت را در سال های گذشته شکسته ایم و برای افزایش تولید در سال جاری و سال آینده برنامه ریزی می کنیم. همچنین در تعمیر و نوسازی ماشین آلات مستعمل و نیز تعمیرات اساسی ساختمان ها و تجهیزات آزمایشگاهی و کالیبراسیون اقدامات موفقی به انجام رساندیم که چهره شرکت را پویاتر کرده است.

وی از برنامه ریزی برای افزایش صادرات و تنوع بخشی به محصولات و بازار مشتریان سایپا آذربایجان خبر داد و اظهار داشت: سعی داریم سبد مشتریان سایپا آذربایجان را تنوع ببخشیم و در همین راستا پمپ هیدرولیک تیبا را که پیش از این به کشور واردات می شد را طراحی، داخلی سازی و تولید کردیم.

مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان در پایان در خصوص برنامه این شرکت برای تولید خودروی کامل، گفت: تبریز ظرفیت های بی همتایی در قطعه سازی و مجموعه سازی دارد و نمایندگان مجلس و مدیران استان این مهم را پیگیری می کنند و شرکت سایپا آذربایجان نیز برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هر وظیفه ای محول شود را به انجام خواهد رساند.

انتهای پیام/