تبدیل میدان شهید بهشتی به یکی از اماکن گردشگرپذیر تبریز
تبدیل میدان شهید بهشتی به یکی از اماکن گردشگرپذیر تبریز
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ساماندهی میدان شهید بهشتی، رفع مشکلات موجود میدان و تبدیل این مکان به یکی از اماکن گردشگرپذیر تبریز، نیازمند وحدت و همدلی مجموعه شهرداری و شورای شهر است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام رسول برگی در بازدید از اقدامات انجام یافته در میدان شهید بهشتی ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۸ به سبب این تلاش‌ها، اظهار کرد: با مشارکت سایر واحدها و ارگان‌ها، به زودی شاهد تحول اساسی در این میدان مهم شهری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۸ تبریز نیز در این بازدید با تاکید بر اهمیت تکمیل میدان شهید بهشتی به اقدامات اخیر این منطقه در راستای ساماندهی میدان بهشتی گفت: اقداماتی همچون انتقال دفتر بنده به میدان شهید بهشتی جهت نظارت بیشتر و تکمیل فوری نواقص میدان، احداث ۱۳۰۰ متر فضای سبز، مشارکت در احداث و تکمیل ورودی‌های ایستگاه مترو شهید بهشتی، محوطه‌سازی پیرامون مسجد تاریخی کریم خان، راه‌اندازی آبنماهای میدان و … از جمله این موارد است.

رضا جان‌فشان افزود: با تکمیل طرح‌های در دست اجرای میدان شهید بهشتی و رفع مشکل سنگفرش این میدان، به زودی شاهد ساماندهی و تکمیل میدان شهید بهشتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه میدان شهید بهشتی، یکی از پروژه‌های ناقص محدوده مرکزی شهر است که بعد از گذشت ده‌ها سال هنوز تکمیل نشده است که باید با نظارت بیشتر به بهترین نحو ممکن تکمیل و ساماندهی شود و در این راستا در روزهای اخیر با استقرار دفتر بنده در میدان شهید بهشتی و نظارت مستقیم بر این پروژه، در صدد این هستیم تا این پروژه مهم را در ماه‌های آتی، تکمیل و به بهره‌برداری نهایی برسانیم.

انتهای پیام /