تاکید شهردار تبریز بر اعمال سیاست‌های تشویقی در پروژه‌های مسیرگشایی
تاکید شهردار تبریز بر اعمال سیاست‌های تشویقی در پروژه‌های مسیرگشایی
شهردار تبریز بر لزوم اعمال سیاست‌های تشویقی در راستای اجرای پروژه های مسیرگشایی در مناطق مختلف شهر تاکید کرد.

به گزارش شمس، عباس رنجبر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت مسیرگشایی در مناطق مختلف شهر، گفت: ️ما اگر بودجه لازم را داشته باشیم قطعا مسیرگشایی انجام می‌گیرد. ️هرکس در قبال مساحت واقع در مسیرگشایی‌ها بخواهد تهاتر کند، در اولویت قرار می‌دهیم حتی اگر در بودجه نباشد.

وی ادامه داد: شهرداری در پرداخت‌های نقدی مشکل دارد. ما درباره سیاست‌های تشویقی نهایتا می‌توانیم از بخشی از حقوق شهرداری بگذریم.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز همچنین شهرام دبیری عضو این شورا، گفت: ما می‌توانیم در مسیرگشایی ها به جای پول نقد، امتیاز پروانه برای خود فرد یا هرکسی که بخواهد، بدهیم.

وی افزود: علت اصلی ناکامی مسیرگشایی‌ها، نبود بودجه کافی در شهرداری است و زمین هم نداریم تا تهاتر کنیم. اعمال سیاست‌های تشویقی می‌تواند تا حدی این خلا را پر کرده و بر سرعت پروژه‌های مسیرگشایی‌ها بیافزاید.

در این جلسه همچنین روح‌الله رشیدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز، عنوان کرد: ناکامی برخی مسیرگشایی ها باید آسیب‌شناسی شود. دلیل این ناکامی نمی‌تواند کاهش سیاست تشویقی ما باشد.

رشیدی اظهار کرد: نباید به این موضوع تک‌عاملی نگاه کرد و باید پک سیاستی برای این مناطق در نظر گرفت که برنامه، طرح، منابع و سیاست تشویقی جزو آن است.

انتهای پیام /