تاکید بر لزوم اصلاح وضعیت حجاب غرفه‌های اجاره‌ای فرودگاه تبریز
تاکید بر لزوم اصلاح وضعیت حجاب غرفه‌های اجاره‌ای فرودگاه تبریز
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی و مسوولان غرفه‌های ترمینال فرودگاه تبریز بر لزوم اصلاح وضعیت حجاب غرفه‌های اجاره‌ای فرودگاه تبریز تاکید شد.

به گزارش شمس، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی و مسوولان غرفه‌های ترمینال فرودگاه تبریز، وضعیت حجاب و پوشش متصدیان غرفه‌های اجاره‌ای این فرودگاه تبریز بررسی شد.

در ابتدای این دیدار که معاونان، حراست و روابط عمومی اداره کل نیز حضور داشتند، رامین‌ آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گفت: موضوع رعایت حجاب و عفاف، نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان نیز ضروری است و تمام افراد جامعه مخصوصا کسانی که در بخش‌های عمومی و دولتی مشغول فعالیت هستند باید نسبت به رعایت آن مقید باشند.

وی افزود: در همین زمینه لازم است مسوولان و فروشندگان و غرفه‌داران، غرفه‌های داخل ترمینال فرودگاه تبریز در راستای اهداف عفاف اجتماعی و رعایت حجاب اسلامی همچنین تهیه لباس متحدالشکل و متناسب با موازین شرعی و اسلامی اقدام کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تک‌تک افراد هر جامعه مدنی برای رسیدن به اهداف و موازین شرعی، قانونی و اجتماعی تعریف شده برای آن جامعه مکلف و موظف هستند که در دین اسلام و کشور ایران نیز این اهداف و موازین در قابل تعاریف همچون امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده و ما را برای رسیدن به جامعه ایده‌آل همسو با دین و اعتقاد افراد مکلف می‌سازد.

  • منبع خبر : فارس