تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌شرقی/ اگر برای خانه‌دار شدن عجله دارید سهند را انتخاب کنید
تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌شرقی/ اگر برای خانه‌دار شدن عجله دارید سهند را انتخاب کنید
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: زمین‌ مورد نیاز برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در استان تامین شده است.

به گزارش شمس، امیر بخشی‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: تعهد آذربایجان شرقی در این طرح ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی بود که با تمهیدات صورت گرفته، دو و نیم‌ برابر زمین مورد تعهد استان تامین شده است.

وی از ثبت نام ۲۷۴ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۹ هزار نفر از این‌ تعداد پالایش شده و برای ساخت مسکن معرفی شده اند، اما فقط ۱۵ هزار نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اعلام اینکه دولت فقط متعهد شده است زمین رایگان برای ساخت نهضت ملی مسکن تامین کند تصریح کرد: بخشی از هزینه در قالب تسهیلات بانکی بوده و بخشی از آن آورده شخصی متقاضیان است که به تناسب پیشرفت سازه باید واریز شود.

بخشی زاده تسهیلات پرداختی طرح مسکن ملی برای متقاضیان در کلانشهرها را ۴۰۰ میلیون تومان، شهرهای بزرگ ۳۰۰ میلیون‌ تومان و تسهیلات پرداختی در روستاها را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی از متقاضیان مسکن ملی در تبریز که شهر جدید شهریار را انتخاب کرده اند خواست در صورتی که برای مسکن‌دار شدن عجله دارند، اطلاعات خود را ویرایش و شهر جدید سهند را انتخاب کنند تا در اسرع وقت برای ساخت و تحویل مسکن اقدام‌شود.

انتهای پیام/