تاخیر در آغاز لیگ برتر به سود ماشین‌سازی است
تاخیر در آغاز لیگ برتر به سود ماشین‌سازی است
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی می‌گوید تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌تواند به سود تیمش تمام شود.

به گزارش شمس، جمشید خطیبی درباره مشخص نبودن زمان آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: این اتفاق طبق شاخص‌گذاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر تجهیز استادیوم‌های لیگ برتر افتاده است. ما هم در حال تلاش هستیم تا شرایط و خواسته‌های فدراسیون و سازمان لیگ را انجام دهیم تا هر چه زودتر مسابقات لیگ برتر آغاز شود. امیدوارم بقیه باشگاه‌ها هم همکاری انجام دهند تا برنامه‌ریزی‌ها به هم نخورد.

وی درباره شرایط استادیوم بنیان دیزل برای مسابقات لیگ برتر گفت‌: استادیوم ما تقریبا آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات را دارد تنها مساله شماره‌گذاری صندلی و بلیت فروشی الکترونیکی مانده است و آن هم در اسرع وقت انجام می‌شود.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر به تیم شما ضرر می‌رساند خاطرنشان کرد:‌ این تاخیر برای ما ۵۰-۵۰ است و نمی‌توان مطلقا گفت خوب یا بد است اما در مجموع فکر کنم این اتفاق به سود تیم ما باشد چون در حالت عادی الان باید لیگ برتر آغاز می‌شد. البته مردم هم منتظر هستند که لیگ برتر هر چه زودتر شروع شود و مسابقات را تماشا کنند و از این جهت باید لیگ هر چه زودتر آغاز شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره شرایط تیمش و روند آماده‌سازی تیم اظهار کرد:‌ خدا را شکر کارهایمان را خوب پیش می‌بریم و امیدواریم که یک تیم خوب وارد مسابقات کنیم. تمرینات و اردوهایمان در حال برگزاری است و ان‌شاءالله که بهتر از این هم بشود و با آمادگی کامل مسابقات لیگ برتر را آغاز کنیم.

 

  • منبع خبر : ایسنا