بی‌طرفی، اصلی‌ترین دغدغه ستاد انتخابات استان است
بی‌طرفی، اصلی‌ترین دغدغه ستاد انتخابات استان است
راستگو گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با رعایت امانت‌داری و بی‌طرفی کامل اصلی‌ترین دغدغه ستاد انتخابات استان است.

به گزارش شمس، علیار راستگو در نشست صمیمی با نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه آمریکا، اظهار کرد: تبدیل کردن مشکلات صنفی به امنیتی و ایجاد فضای سنگین رسانه‌ای از برنامه‌های اصلی دشمنان است که با وجود آن، ملت ایران همچنان بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کند.

وی با اشاره به تدوین منشور گفت‌وگوی سیاسی از سوی وزارت کشور با هدف افزایش نشاط سیاسی در جامعه، بر تقویت ارتباط مسئولان با تشکل‌های دانشجویی تأکید و آمادگی استانداری را برای برگزاری جلسات مداوم و مستمر هم‌اندیشی با این تشکل‌ها اعلام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، شفافیت و صداقت را لازمه هر مدیر سیاسی دانست و گفت: وجود اختلاف فکر و سلیقه طبیعی است و باید یاد بگیریم علی‌رغم این اختلافات برای اهداف مشترک تلاش کنیم.

وی با قدردانی از تشکل‌های دانشجویی در پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه به ویژه مشکلات صنفی دانشجویان، به پیچیدگی‌های کار اجرایی اشاره کرد و با بیان اینکه پای‌بندی به رعایت قانون، اساسی‌ترین لازمه رشد و توسعه است، از تشکل‌های دانشجویی خواست تا در پیگیری مطالبات خود این دو نکته را مد نظر قرار دهند.