بی‌توجهی پلیس راهور به کنترل ترافیک شهری/ خواستار رسیدگی ارگان‌های نظارتی به معضل بی حجابی باشیم
بی‌توجهی پلیس راهور به کنترل ترافیک شهری/ خواستار رسیدگی ارگان‌های نظارتی به معضل بی حجابی باشیم
عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: معضل ترافیک اعصاب و روان مردم را تحت‌الشعاع قرار داده به نوعی می توان گفت که پلیس راهور کاملا ترافیک شهری را رها کرده است، شاهد اوضاع عجیبی در شهر هستیم که پلیس باید نقش خود را به درستی ایفا کند.

به گزارش شمس، حکیمه غفوری امروز یکشنبه در یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: از اقدامات تمام کارکنان مجموعه مدیریت شهری، هیات و … به علت فضاسازی برای ایام فاطمیه که امسال به نسبت‌ سال گذشته برنامه های خوبی برگزار شد، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود مطرح کرد: همراهی و تعاملی دو سویه هنرمندان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در اثر تلاش این مجموعه اتفاق افتاده است که هنرمندان شهر نمایشگاه‌های خوبی برگزار کردند که امیدوارم بیشتر در صحنه باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز به جهت استقبال  ارزنده از پیکر پاک شهدای گمنام که دلهایمان را جلا دادند، نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

غفوری در ادامه سخنانش ضمن ابراز گلایه مندی اظهار کرد: معضل ترافیک اعصاب و روان مردم را تحت‌الشعاع قرار داده به نوعی می توان گفت که پلیس راهور کاملا ترافیک شهری را رها کرده است، شاهد اوضاع عجیبی در شهر هستیم که پلیس باید نقش خود را به درستی ایفا کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش ضمن گلایه مندی از ارگانهای نظارتی به ویژه مجموعه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به بهانه اغتشاشات نباید دیگر حوزه‌های شهر را رها کند، شاهد بی حجابی و البسه نامناسب در شهر هستیم که مردم در این خصوص هم گلایه مند هستند.

غفوری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: لازم است دستور صریح برای پیشگیری از سوار شدن افراد بی حجاب به اتوبوس‌های شهری صادر شود.

انتهای پیام/