بی‌توجهی روحانی به هشدار امنیتی اردوغان!/ ترکیه از آشوب‌های احتمالی در ایران خبر داشت
بی‌توجهی روحانی به هشدار امنیتی اردوغان!/ ترکیه از آشوب‌های احتمالی در ایران خبر داشت
نماینده مردم ماهشهر گفت: اردوغان هم چند هفته پیش پیام سیستم اطلاعاتی ترکیه مبنی بر ایجاد آشوب در آینده نزدیک در ایران را فرستاد! چرا به این اطلاعات دقت نکردید؟

به گزارش خبرنگار شمس، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در سخنانی تند با نقد عملکرد رئیس‌جمهور، اظهار داشت: آقای روحانی! حرف من حرف مردم است، لطفا با اصالت نظام بازی نکنید! تنها امنیتی که متعلق به شما نیست را هم خدشه دار نکنید، آقای روحانی! شما امنیتی ترین رئیس جمهور نظام چهل ساله ما هستید، اینکه در بعد امنیتی اینگونه رفتار می شود مشکوک و تردید آمیز است.

وی عنوان کرد: تخریب و از بین بردن دوربین‌های اطلاعاتی و کنترل ترافیک براساس کدگیری از پیام شما در جلسه هئیت دولت صورت گرفته است؛ برای شناسایی نشدن اغتشاشگران در هیئت دولت گفته‌اید پیش بینی ما این بود که خسارت‌ها بیشتر از اینها باشد، به چه دلیل تاریخ اجرای طرح گرانی بنزین برای مردم و مجلس مبهم، اما برای بیگانگان روشن است! آقای واعظی با سوابق پر مسئله می‌گوید صدا و سیما باید در این زمینه اطلاع رسانی می‌کرد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: دو ماه قبل از بحران اخیر اخیر حزب الله لبنان و حشد الشعبی از بروز حادثه خبر داده بودند و به ما در این رابطه پیام دادند که در عراق آمریکایی‌ها آموزش می‌دهند و اسلحه توزیع می‌کنند، البته اردوغان هم چند هفته پیش پیام سیستم اطلاعاتی ترکیه مبنی بر ایجاد آشوب در آینده نزدیک در ایران را فرستاد! چرا به این اطلاعات دقت نکردید؟

گلمرادی بیان کرد: آقای روحانی در نشست موثقی می‌گویند و اعلام می‌کند که یارانه چه معنی دارد، هر کس ماشین دارد پول بنزینش را هم بدهد و هرکس هم ندارد خودش مقصر است؛ جناب آقای روحانی! کسب در آمد با گران کردن اجناس و قیمت بالا هنر نیست بلکه باید با خلق ارزش مشکل درامدی کشور را حل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: آقای روحانی! خسارت‌های وارده به اموال مردم و دولت، خون‌های ریخته شده، تضعیف امنیت ملی، میدان دادن به منافقین کور دل و سلطنت طلب‌های بی شرف و پریشان خاطر کردن ملت به پای شما نوشته شده و این حرف مردم است؛ آقای روحانی! سعی کنید با پاک کردن مسئله مشکلات کشور را بیشتر نکنید.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان گفت: آقای روحانی مراقب رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی باشید، مجلس مظهر اقتدار ملت است با زدن مجلس قطعا و یقینا به اهداف خود نمی‌رسید برای اینکه این ملت بیدار است؛ مجلس در قبال اقدام غلط شما کوتاه نخواهد آمد و اینکه شما از سرمایه ارزشمند نظام و جایگاه رهبری هزینه می‌کنید مراقب باشید ملت حقیقت را می‌داند.

انتهای پیام/